Bəzi aviaşirkətlər ad, soyad və ata adında üç hərf səhvinədək qəbul edir. Səhv etmisinizsə və məlumatları düzəltmək istəyirsinizsə, aviaşirkət və ya satıcı ilə əlaqə saxlayın (onların adları biletinizdə var).
Çox vaxt səhvi satıcının çağrı mərkəzinə zəng edərək və ya aviaşirkətin saytındakı şəxsi hesabınızda düzəldə bilərsiniz. Adətən bu pulsuzdur, lakin həmişə belə deyil. Bütün şərtlər çağrı mərkəzinin operatoru ilə və ya birbaşa şirkətin saytında dəqiqləşdirmək olar.
Bilet satıcısının (agentlik) köməkliyi ilə də məlumatları dəyişə bilərsiniz. Onlar, aviaşirkətin dəyişikliklər üçün tarifə uyğun tələbləri haqqında məlumat verəcək və ya əlavə komissiya götürəcək.
Əgər köməyə ehtiyacınız varsa, səhifənin aşağı hissəsindəki rəy formasında vəziyyəti təsvir edin və biletinizi əlavə edin. Bilet alış zamanı qeyd etdiyiniz e-mail ünvanına ödənişdən sonra 3 saat ərzində göndərilir.