“Spam”- da yoxdur
“Spam” boşdursa və alışdan 3 saat keçibsə, bunun səbəbi alış zamanı e-mail ünvanınızı səhv qeyd etməyiniz ola bilər. Bunu düzəltmək üçün sifariş etdiyiniz satıcıya müraciət edin. Onlar bileti düzgün poçta göndərəcək.Bilet satıcısı ilə necə əlaqə saxlamaq olar
Əlaqə məlumatlarını görmək üçün aviaşirkətin və ya agentliyin adını daxil edin
Satıcını xatırlamıram
- Internet bankından və ya SMS-dən əməliyyat barədə məlumat yoxlayın - orada bron etdiyiniz biletin satıcısının adı göstərilib.
- Onun kontaktlarını tapın və əlaqə saxlayın.
- Ad və soyad, səyahət tarixləri və istiqamətləri bildirin.
- Operator sifarişinizi tapacaq və bileti düzgün poçta göndərəcək.
Bilet satıcısı ilə necə əlaqə saxlamaq olar
Əlaqə məlumatlarını görmək üçün aviaşirkətin və ya agentliyin adını daxil edin